رال رنگی ساندویچ پانل
نوشته شده توسط : احمدی

به کد رنگ های ساندویچ پانل رال رنگی می گویند که این کد رنگها برای ساندویچ پانل سقفی ودیواری وبرحسب نوع رنگ و براق بودن وکدر بودن و خواص رنگ متفاوت می باشدو لازم به ذکر است که ورق های ساندویچ پانل به صورت کوره ای رنگ می شود .
انواع گروه های اصلی رنگی در کد گذاری رال های رنگی به شرح ذیل است:
1- رنگ زرد
2- رنگ نارنجی
3- رنگ قرمز
4- رنگ بنفش
5- رنگ آبی
6- رنگ سبز
7- رنگ خاکستری
8- رنگ قهوه ای
9- رنگ سفید وسیاه
هرکدام ازاین رنگ ها در گروه بندی تعداد زیادی ترکیب رنگی گروه های اصلی را با خود به همراه می آوردکه به 210 رنگ در ساندویچ پانل سقفی وساندویچ پانل دیواری میرسد و ورق های ساندویچ پانل سقفی ودیواری به صورت کوره ای رنگ شده و به صورت کوره ای با ضخامت 25 میکرون در قسمت بیرون وداخل داخل ساندویچ پانل 7 میکرون رنگ پرایمر کوره ای در داخل ومحل اتصال فوم رنگ می شود.

تاثیر رال رنگی ساندویچ پانل

رال رنگ ساندویچ پانل تاثیر بسیار بسزایی در نمای سازه دارد که در هرنما وابسته به کاربری نما و موقعیت جغرافیایی
سازه و سلیقه مشتری رال رنگی انتخاب شده مثلا برای سالن های ورزشی از گروه های رنگی آبی ،سبز ، سفید وسیاه بیشتر استفاده می شود .برای ساختمانهای مسکونی در مناطق سردسیر رنگهای گرم ودر مناطق سردسیر رنگه های سرد وخنثی استفاده می شود و رنگ ها ترکیبات بسیار زیادی دارند.
با انتخاب نوع متریال ساندویچ پانل که می تواند ساندویچ پانل گالوانیزه و ساندویچ پانل آلوزینک وساندویچ پانل آلومینیوم و ساندویچ پانل اتاق تمیز می تواند باشد نوع رنگ ساندویچ پانل را مشخص می کنید وبه واحد سفارشات ساندویچ پانل سفارش می دهید .

برای اطلاع بیشتر از قیمت ساندویچ پانل ، ساندویچ پانل دیواری ، ساندویچ پانل پلی یورتان ، ساندویچ پانل پلی استایرن ،  ساندویچ پانل XPS  ، نصب ساندویچ پانل و ... به ادرس سایت http://panelmammutco.com مراجعه کنید.

 

 





:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل , ساندویچ پانل دیواری , ساندویچ پانل سقفی ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: